Mä tunnen yhen pojan.

Yhen pojan, jolla on ollu rankkaa. Se on ollu osastolla. Se on polttanu pilvee, ja jos se valehtelee siitä et se on lopettanu, niin sillon se on valehteleva kusipää sen lisäksi että kuulemma myös väkivaltanen sellanen. Se juo paljon. Se oli mun kanssa samassa bändissä, mut mun muut bändin jäsenet erotti sen, koska se ei tullu juuri koskaan treeneihin, ja jos se tuli, niin se vaan soitteli omiaan. Lisäksi se on varastellu, ja lainaa aina rahaa, mut ei koskaan maksa takasi. Tällä pojalla oli tyttöystävä, joka petti sitä 8 kkn seurustelun jälkeen. Se oli aika maassa sen jälkeen. Mua säälitti se, ku muut bändijäsenet vaan sano että oli jo aikaki. Tää poika oli hakannu mun yhtä lapsuudenystävää osastolla niin, et se oli ihan mustelmilla. Mä luulin et mä vihaisin sitä heti ku näkisin.

Mut en mä voi vihata mitään sellasta, mikä rakastaa musiikkia.

Musiikki on mulle aivan helvetin tärkeetä, ja se, et mä oon löytäny jonku, jolle musiikki on vähintäänki yhtä tärkeetä, on ihan ihmeellistä. Se jätkä on kiva, me jutellaan paljon mesessä. Se tekee paljon biisejä ja lähettelee niitä sitte mulle. Kerran se teki mulle biisin, ihan vaan mulle omistetun. Olin aika otettu, olen edelleen.

Mä voisin kehitellä jotain tunteita tätä poikaa kohtaan. Mut mä en uskalla. Ekaksi: mulla on sitoutumiskammo, aina rupee ahistaan niin helvetisti. Toiseksi: mun kaverit sanoo et se on ihan helvetin paska ihminen, et ei kannata. Mä en ite taas nää sitä, niin kuin en siitä toisestakaan ihmisestä. Tai mä en oo vielä nähny. Siks mä en tiedä, mitä mieltä olla loppujen lopuksi. Mä en tiedä mikä kuva pitäs muodostaa tästä ihmisestä. Mun omin silmin muodostettuna se oli mukava jätkä, suht. hyvän näkönen ja mikä tärkeintä: se rakastaa musiikkia. Mut mun omia mielipiteitä häirittee muiden sanomat asiat. Sellaset asiat mitä on tapahtunu, mut mä en oo kuullu niistä ite tai nähny niitä ite. Kolmas syy on: mä en oo siinä kunnossa tällä hetkellä, et mä kaipaisin lisämurehdittavaa. Mulla on ihan tarpeeksi kuormaa hartoilla omasta ittestäniki. Mä en tarvi toisia tunteita murehdittavaksi.

Siksi ei nyt. Sääli, mut ei nyt.

Old Times